Програму вивчення навчальної дисципліни «3D-дизайн» розроблено відповідно до освітньої програми «Медіадизайн» першого (бакалаврського) рівня освіти спеціальності 022 Дизайн галузі знань 02 Культура і мистецтво. Навчальна дисципліна викладається III курсі у V семестрі. Представлений силабус знайомить зі складовими навчальної дисципліни на ІV курсі у ІІ семестрі.
Предметом навчання дисципліни "3D-дизайн" є вивчення принципів та методів створення тривимірних об'єктів та сцен для використання в різних галузях, таких як архітектура, інтер'єр, медіа, ігри тощо. Серед того, що вивчається в рамках цієї дисципліни, можна виділити моделювання твердих тіл, текстурування, освітлення та анімацію об'єктів, роботу з програмними засобами для 3D-моделювання та рендерингу, а також основи композиції та дизайну сцен.
Міждисциплінарні зв’язки:
Дисципліни, що забезпечують: «Ілюстрація та анімація», «Інформаційні технології, системи та ресурси», «Історія дизайну та стилів», «Кольорознавство», «Композиція», «Шрифти і типографіка».
Забезпечувані дисципліни: «Реклама і соціальні комунікації».
Програма навчальної дисципліни на IV курсі складається з таких змістових модулів:
Змістовний модуль І. Вивчення програми 3D-дизайну 3ds Max .Програму вивчення навчальної дисципліни «Веб-дизайн» розроблено відповідно до освітньої програми «Медіадизайн» першого
(бакалаврського) рівня освіти спеціальності 022 Дизайн галузі знань 02 Культура і мистецтво. Навчальна дисципліна викладається III курсі у V семестрі. Представлений силабус знайомить зі складовими навчальної дисципліни на ІV курсі у ІІ семестрі.
Предметом навчання дисципліни "Веб-дизайн " є вивчення принципів та методів проектування веб-сайтів з урахуванням їх функціональності, естетики та користувацької зручності. Студенти вивчають основні елементи дизайну, такі як кольорова гама, композиція, типографіка, графічний дизайн та використання медіа-елементів у програмі прототипування Adobe XD. Також досліджуються принципи інтерфейсного дизайну та взаємодії з користувачем, щоб забезпечити оптимальний досвід використання сайту.
Міждисциплінарні зв’язки:
Дисципліни, що забезпечують: «Ілюстрація та анімація», «Інформаційні технології, системи та ресурси», «Історія дизайну та стилів», «Кольорознавство», «Композиція», «Шрифти і типографіка».
Забезпечувані дисципліни: «Реклама і соціальні комунікації».
Програма навчальної дисципліни на IV курсі складається з таких змістових модулів:
Змістовний модуль І. Вивчення програми прототипування у веб-дизайні Adobe XD.Мета навчального курсу: формування знань, вмінь та навичок з відпрацювання основних етапів процедури та практичне виконання карвінгу.
Завдання навчальної дисципліни:
знання теорії та вивчення особливостей виконання довготривалого укладання волосся;
набуття практичних навичок та застосування знань з відпрацювання процедури карвінгу;
розробка авторського виконання карвінгу;
вивчення та використання принципів догляду за волоссям після карвінгу.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягнути таких результатів навчання (компетентностей):
знати:
основні технології, що впливають на вибір виду довготривалого укладання волосся;
характеристика засобів для карвінгу;
основні етапи та опис процедури карвінгу;
принципи створення довготривалої укладки волосся сьогодення.
вміти:
вміти використовувати основні технології, що впливають на вибір довготривалої укладки;
керуватись знаннями з засобів для карвінгу;
знати основні етапи та опис процедури карвінгу;
вміти розпізнавати принципи створення карвінгу сьогодення.
Динамічні процеси сучасного суперечливого світу ставлять кожну людину в складні умови соціального життя. Зростаюча напруга, пов’язана із зміною ціннісних орієнтацій, необхідність пошуку і швидкого знаходження рішень, стресові ситуації – все це проблеми людського буття, збереження і розвитку особистості, її внутрішнього світу, світоглядної культури.
У більшості країн світу філософія посідає чільне місце в системі гуманітарних дисциплін, які вивчаються у вищій школі. Загальновідомо, що від гуманітарної освіти значною мірою залежить творчий потенціал особистості.
Сучасна філософія є узагальненою філософською думкою людства, що ґрунтується на теоретичних надбаннях, здобутих у лоні кожної національної філософії. Ідейною основою сучасної філософії є загальнолюдські пріоритети і цінності.
Оволодіння основами філософських знань допомагає стати не просто "вузьким спеціалістом" у певній галузі, а фахівцем, який уміє мислити і діяти самостійно.- Викладач: Леощенко Дмитро Іванович