Предметом вивчення курсу є обов’язок і професійна повинність (зобов’язання) соціального працівника, відповідальність його перед суспільством і державою, перед соціальною роботою як професією і соціальним інститутом, перед колегами і перед клієнтом соціальної служби.

Мета навчального курсу: надання студентам знань про основи професійної етики фахівця соціальної сфери, етичну комунікацію в професійній діяльності, про способи її використання у практичній діяльності; формування умінь реалізовувати професійну етику на практиці.

Завдання навчальної дисципліни:

–       сформувати усвідомлення важливості професійних етичних принципів та норм у соціальній роботі, необхідності оволодіння професійно-етичними якостями майбутніми соціальними працівниками;

–       сформувати навички налагодження контактів з клієнтами різних категорій (молоддю, неповнолітніми, людьми похилого віку та з фізичними і психічними обмеженнями тощо);

–       розвинути уміння будувати ділові стосунки зі спеціалістами у сфері соціального обслуговування населення;

–       навчити регулювати власну поведінку в різноманітних ситуаціях професійної діяльності (керуватись моделями прийняття рішень конкретних етичних проблем; застосовувати у роботі певні підходи до прийняття етичного рішення; самостійно визначати етичні проблеми та дилеми);

–       ознайомити студентів з етичними основами майбутньої професії, історією виникнення, становленням та розвитком етичних ідей щодо допомоги в цілому, та в межах соціальної роботи зокрема;

–       сприяти оволодінню майбутніми соціальними працівниками основними категоріями деонтології;

–       сформувати професійний світогляд та наукове мислення;

–       сприяти підвищенню рівня професійної культури студентів.