Предметом вивчення курсу є сутність та специфіка процесу соціального діагностування різних категорій клієнтів у залежності від їх вікових та індивідуальних особливостей і конкретної ситуації.

Мета навчального курсу: формування у здобувачів освіти комплексу знань, пов’язаних з науковим розумінням специфіки соціальної діагностики різних груп населення в залежності від конкретного випадку.

Завдання навчальної дисципліни:

–       ознайомити здобувачів освіти з теоретичними основами соціальної діагностики, показати її місце і роль у соціальній роботі;

–       ознайомити з технологією постановки соціального діагнозу;

–       озброїти майбутніх соціальних працівників методиками соціальної діагностики клієнта, групи, сім’ї, мікросоціального середовища;

–       навчити розробляти інструментальне забезпечення соціальної діагностики об’єкта певного дослідження.